woensdag 29 december 2010

Sneeuw op de Amerongseberg

Op 22 December maakte ik de volgende foto s.



Deze foto maake ik om een indruk te geven hoeveel sneeuw er is gevallen.
kijk eens naar de takken die allemaal ver doorbuigen onder de zware sneeuw last.





Dit huisje mocht ik natuurlijk niet voorbij rijden zonder er een foto van temaken.
ook zie je nog ijspegels links aan het dak hangen





Deze foto is verticaal gemaakt zodat de bomen er voor een groot gedeelte op kwamen.
nadat ik hem ingezoomd had zag ik dat de klimop op de stam veel mooier uitkwam.
en heb hem vervolgens zo uitgesneden.


Het zijn wel veel foto s geworden deze keer want ik vond het moelijk om een keuze te maken ook heb ik dit gedaan om mijn dochter in Santiago (Chili ) in indruk tegeven hoe het er in Nederland nu uitziet.
Zij hebben daar nu een temperatuur van 30 graden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten